Subject: FW: Kilksama liivakarjääri väljavedu Jänesselja-Urge teele
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>, "Tiit Harjak" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 10:42:11 +0300

Tervist!

Pöördusime käesolev aasta juunikuu esimeses pooles Transpordiameti poole
uurimaks, kas ja kuidas oleks meil võimalik rajada ajutine väljaveotee
Kilksama liivakarjääri, et sealt materjali tarnida riikliku tähtsusega
ehitusobjektidele. Hetke seisuga ei ole me vastust saanud. Pöördume sama
kirjaga uuesti Transpordiameti poole palvega anda meile tagasiside, kas ja
kuidas oleks ajutise mahasõidu rajamine teostatav (vt kiri allpool ja
manus)?

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]

From: Caspar Rüütel
Sent: Tuesday, June 10, 2025 5:42 PM
To: Transpordiameti klienditugi <[email-masked]>
Subject: Kilksama liivakarjääri väljavedu Jänesselja-Urge teele
Importance: High

Tere!

Marina Minerals OÜ omab Pärnumaal Tori vallas Kilksama külas maavara
kaevandamise luba nr KL-520171. Kõnealuse keskkonnaloa kõrvaltingimuste
punkt 3 palub maavara väljaveoks vältida Taali metskond 55 kinnistul
asuvate ida- ja läänepoolsete teede kasutamist, mis suubuvad
Jänesselja-Urge kõrvalmaanteele nr 19214.

Pöördume Transpordiameti poole küsimusega, et kas ja mis tingimustel oleks
võimalik ehitada karjäärist AJUTINE mahasõit Jänesselja-Urge teele, mis
manusesse lisatud skeemi kohaselt on tähistatud  sinise noolega „väljasõit
2“?

Rõhutame, et tegu on ajutise mahasõiduga, mis pärast karjääri ammendamist
tõenäoliselt likvideeritakse. Kilksama liivakarjääri maht on suhteliselt
väike 90 000 m3, mis tõenäoliselt võib ammenduda juba Are möödasõidu
ehitustööde raames.

Tagasiside ootama jäädes!

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>